GRATTIS JANET PÅ 23 ÅRSDAGEN!

Idag blir vår älskade Janet 23 år och det skall vi uppmärksamma här på bloggen!! Nedan följer några helt suveräna kort på Janet och mina andra superbarn också!

 

Här ser vi Janet tillsammans med Kenny

och Marie som är till höger! Söta va!!

 

Säga vad man vill men hon är söt när hon sover!

Ovan ett litet skrälle som alltid skulle klättra på allt!

 

 

WOW, Vilken pangbrud! Är hon inte lite lik Biggan här?

Janet som äkta ligist...hehe

-------------------------------------------------------------------------

Här är janet med Knutte på en fin bild- Bilden under visar Janet när

hon gosar med Adde..

 

Suck- underbara bilder- man blir så nostalgisk...

 

Ett jättetack till Marie och Kenny för bilderna, nu har även jag sparat dem!

 

PW


Kommentarer
Postat av: SELA

STORT GRATTIS Ö FAM SALONEN

2009-10-06 @ 17:03:00
Postat av: marie å ayla

Grattis syrran :-)

du får en biljett till Michael Jackssons konsert av mig :-) :-)

Nu blev du glad va?

2009-10-06 @ 20:53:49
Postat av: janet gustafsson

tack peter för att du uppmärksammade alla om att jag fyllde år i går. tack för att du inte ringde eller kom förbi, men de e som vanligt i winbergs familjen =) Tack marie o mamma för ere presenter och att ni kom förbi=D nu slutar jag från denna blogg.. adios :D

2009-10-07 @ 12:25:18
Postat av: Kenny

Grattis Janet. Förlåt att jag inte ringde. Men varken jag eller Anna hade pengar på telefonerna.

Jag hade jätte gärna kommit förbi men det hade som sagt blivit lite svårt. Men vi får väl ta igen det?

2009-10-07 @ 16:43:45
Postat av: marie

Janet har fest för sina vänner på Lördag. Det blir frågesport, fiskedamm och massa PARTY

2009-10-07 @ 18:29:08
Postat av: PW

Det där var inte snällt Janet, kl: 15:05, 6 Okt skickade jag ett sms till 0765546991...



GRATTIS ÄLSKLINGEN!

2009-10-08 @ 18:32:23
Postat av: IdaW

Jag kanske kommer!^^ om jag kmr ihåg och de.. :P

2009-10-08 @ 19:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0