SE FRILLE SPELA TOPPHANDBOLL I SKOGSÄNG

Tisdagen den 1:a December kl: 21.05 spelas det handboll i Skogsängshallen. Salem möter då Sollentuna i en kvalserie som skall avgöra vilket lag som ska ta steget upp i division 1 herrar juniorer... Salem kom 4:a i serien och får kvala mot Sollentuna, Visby Gute och Upsala.

Matchen mot Visby Gute spelas Lördagen den 5:e December och börjar klockan 13.30- samma dag klockan 18.30 spelar Salem mot Upsala IF...


Denise och Fredrik

KOM OCH HEJA FRAM VÅRA SUPERKILLAR!

Bloggen fick en exklusiv intervju med Fredrik Winberg (Frille) och delar den gärna med er...

BL: Hur gammal är du?
Frille:  16, snart 17
BL: Var är du född?
Frille: I Södertälje, på Södertälje sjukhus
BL: Vad har du för intressen?
Frille: Dator, flickvän samt handboll förstås.
BL: Hur länge har du spelat handboll?
Frille: 8 år (tror jag)
BL: Vad är det som är så kul med handboll?
Frille: Vill gärna spela vänster/ mittnia men får inte göra det så ofta nu längre.
BL: Vad ska du bli när blir stor?
Frille: Vet inte
BL: Vad vill du bli?
Frille: Ingen aning
BL: Vilket lag håller du på i elitserien?
Frille: Hammarby såklart!
BL: Om du fick välja, vad skulle du ta med dig till en öde ö? 3 saker...
Frille: Jag skulle inte sätta mig i en sån situation...;)
BL: Vad vill du göra med ditt liv?
Frille: Ingen aning, jag är för ung för att veta...

Frille är 3 pojken i familjen som i övrigt består av Mamma Mia och pappa Jörgen, båda 42 år och hans ohängda bröder Niklas 23 och Richard 22 år...

Och där tackar vi Fredrik Winberg för intervjun och önskar honom all lycka här i världen...






Kommentarer
Postat av: marie

Sorry Frille men kan inte komma. Åker på semester till thailand på tisdag =)

Kommer åka ut på öarna och även om de inte är öde så ska jag SOLA, BADA, DRICKA DRINKAR osv =) =)



Men lycka till

kram Kusin marie

2009-11-29 @ 19:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0