Äntligen hemma.

Nu har vi varit hemma i några dagar och fått komma in i verkligheten med en liten bebbe i hemmet.
Det är inte alls som jag /vi hade tänkt oss att det skulle bli. Det är lite enklare och inte så svårt som vi föreställt oss att det skulle bli. Han sover stadiga 4 timmars pass och äter och .. ja ni vet vad =)

  • Födelsedatum: 2009-10-29 kl 15:37
  • Kön: Pojke
  • Vikt och längd: 4340g 51cm

Familj

  • Mamma: Karlsson Anna
  • Pappa: Winberg Kenny
  • Syskon:
  • Ort: Kiruna


Alla i princip har frågat oss om vilket namn vi har bestämmt oss för, men jag måste säga att det är inte det lättaste att sätta.

Men vi har ett "känna på namn" som är Jack-Gustaf som dubbelnamn. Så vi får se om vi trivs med det.


Vi hade besök av Anna´s storesyster Veronica och bebbes kusin Oscar häromdagen och då passade Veronica på att ta lite foton på oss och "Jack-Gustaf".

Bebbe 4 dygn och Oscar 3år
Bebbe 4dagar och Oscar 3år



Bebbe med nya nerspydda tröjan :)


Våran nya lilla familj


Sur som citron

Kommentarer
Postat av: Peter

Hurra för "klimpen"!

Öppna gärna en egen blogg där vi kan följa utvecklingen dag för dag eller nåt liknande...

2009-11-03 @ 16:30:02
Postat av: Kenny

Ja vi tänkte göra det. jag postar länken här när jag har gjort det.

2009-11-03 @ 16:40:21
Postat av: Anonym

http://www.babydagboken.se/jack-gustaf/index.php

2009-11-03 @ 18:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0