RESA TILL GÄVLE ToR


Lyssna på skön musik under resan


Vilket skit tänker ni! heheee, men tänk på att detta är den första film jag spelat in...Ljudet är lite dåligt och hastigheten var 110 så...

Jag fick en körning från centralen till Gävle och på vägen hem hörde jag denna låt på radion och var bara tvungen att starta kameran...

Jaja, till våren kommer vi att få avnjuta ett tiotal kortfilmer som handlar om klyschor inom fotbollen- det kommer att bli riktiga höjdare kan jag lova... profesionell hjälp kommer vi att få dessutom... nä, inte av psykiatriker utan av medarbetare som kan detta med inspelning...

De första som kommer att få ta del av dessa supervideos är ni!

Vilka är det som spelar och sjunger förresten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0