NU KÖR VI IGEN!

Det har varit stiltje i bloggandet hos samtliga tror jag men nu tycker jag att vi försöker få igång bloggen igen!

Lite nyheter är att Kenny har flyttat till England, närmare bestämt till Birmingham som är den näst största staden där efter London. Vi önskar dig all lycka i framtiden och hoppas att det går väldigt bra för dig!

Marie har köpt ny bil, en Peugeot från 2004 som hon är så stolt över!

Biggan har köpt Maries bil :) och susar omkring på gatorna som en biltjuv... hehee

Själv har jag köpt en ny mobil, alltså NY vilket aldrig tidigare hänt. Detta är en händelse av stora mått och jag ska självklart lägga in en bild på underverket...

Här är den! En alldeles förträfflig telefon med superkamera inbyggd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

å de tog tid och lära sig den.....en idag så kan min älskling inte me den ordentligt hihi.så de är ju tur att han har mig

2010-07-19 @ 20:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0