It`s no training men

Ibland händer det att Marie och Janet rör på sig. Då brukar vi gå på gymmet. Mest för att uppehålla den otroligt muskulösa kroppen vi (MARIE) redan har ;-)
Svårt att tro att klena Janet gör det men lite bildbevis visas här.

Vi hade även sällskap av Theres, Rilles tjej som tyvärr gav upp alldeles för fort och gick hem ;-)






Janet the musclewomen (2kg vikt) tungt.....




Marie lägger på en sisådär 150 kg.... ibland är det bra att ta det lugnt



Jobbigt när man får magknip mitt under träningen....
Men Marie ger inte upp för det!




Ska undervisa Janet lite i hur man tränar bålsidomuskulaturen och eftersom Marie är så stark får hon ta hjälp av lite extra vikter. Man ser ju hur lätt det är för henne........


Janet demonstrerar hur "tung" hennes vikt är


JA, Uppblåsbara vikter är jobbiga...


Trots att vikten bara väger luft kommer hon inte upp igen, hahahahaha


Marie tar en RIKTIG 20 kg och gör om övningen då hon kräver lite motstånd


Men vad är nu detta???? vem tog den här bilden?? vafan gör den här....


Den här ser mer verklig ut :-)



HOHOHO HAHAHAHA HÅHÅHÅ jag finner inga ord, tror det tar ÅR för lillskiten att bygga upp samma styrka som syrran!!!



Det behöver inte vara tråkigt att träna. Häng med Marie och Janet bara :-)


Kommentarer
Postat av: Kenny

Pfff... Myggvikter...

Men dom verkar ha fått fräsha lokaler på säby. Ja.. Så länge sen var jag där hehe.

2009-10-01 @ 23:13:48
Postat av: Sebbe

Är det the muppet show på gymmet eller? Det är väl inte svårt att lista ut att det är jag som har musklerna och hjärnan i förhållandet iaf=)



Undrar varför ni inte blir stora o starka nångång??

2009-10-01 @ 23:16:00
Postat av: Sebbe

Kenny du har väl för fan aldrig varit på ett gym?

Man kan däremot tro att jag har bott på ett gym.. (en sån kropp som jag har kommer INTE gratis, mkt slit bakom den)

2009-10-01 @ 23:17:04
Postat av: PW

Hahahahaaaa!

2009-10-02 @ 05:41:13
Postat av: LW

Dom e ju så underbara dessa tjejer!!

2009-10-03 @ 14:13:17
Postat av: Tess

Haha, ja kom ju bra mycke tidigare än er, då får man gå hem tidigare också!! =P

2009-10-07 @ 11:00:11
Postat av: janet gustafsson

h mja 10 min tidigare e ju inte så mkt bra tidigare:P

2009-10-07 @ 12:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0